Mówienie o sobie z jednej strony jest proste – można wskazać zalety i z drugiej trudne – trzeba wskazać wady.
Idąc tą drogą, śmiało mogę powiedzieć, że jestem osobą otwartą, pewną siebie i pracowitą. Po stronie wad umieściłabym uparte dążenie do celu, rozrzutność i gadulstwo. Mieszanka tych cech powoduje, że nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych (a już na pewno nie ma tych, których nie warto próbować osiągnąć) i z drugiej strony – gdzie diabeł nie może, tam ja biegnę – no może idę, gdyż bieganie to nie jest mój ulubiony sport.
Lubię zawodowe wyzwania i im więcej się dzieje, tym mam większą satysfakcję z rezultatów, ale to dlatego, że zarówno w życiu, jak i w pracy kieruje się zasadą „rób to, co kochasz, a efekty będą doskonałe”.
studiowaniE
Bardzo długo byłam przekonana, że chcę studiować prawo – pomagać ludziom dochodzić swoich praw i udowadniać ich niewinność. Im bliżej końca liceum, tym bardziej zmieniałam zdanie i wybierałam między slawistyką, stosunkami międzynarodowymi i historią. Chciałam spróbować wszystkiego, zatem wybór padł na… dziennikarstwo. Studia licencjackie na tym kierunku ukończyłam na Uniwersytecie Wrocławskim, ale magisterium na tej samej uczelni obroniłam na raczkującym wówczas polu public relations i corporate identity. Uniwersytecką edukację uzupełniłam kursami i szkoleniami z zakresu wizerunku, rzecznictwa prasowego czy przydatności programów graficznych w marketingu. I tak oto zostałam rzecznikiem kilku marek z sektora nowych technologii.
PR – Marketing – Eventy – Social Media
Moje doświadczenie zawodowe to ponad 10 lat pracy we wrocławskich agencjach public relations. Od ponad 6 lat jestem związana z Tabasco Media Communications, w której realizuje cele dla największych graczy w dziedzinie nowych technologii. Ściśle współpracuję z Western Digital (WD, WD_Black, SanDisk), OM Digital Solutions (Olympus Polska). Wspieram działania dla inkBook Europe, Xtorm, Profoto, Sigma, Marumi czy Thule. Wcześniej miałam okazję pracować dla QNAP oraz Goclever.
Do moich zadań należy planowanie i realizowanie strategii działań PR i marketingowych, ale także organizacja eventów, konferencji prasowych czy prezentacji produktów. Prowadzę działania w mediach społecznościowych – przede wszystkim kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie. Koncentruje się na efektywnym planowaniu i wydawaniu budżetu.
W trakcie wszystkich lat pracy poznałam fantastycznych dziennikarzy, nie tylko z sektora technologicznego, wpływowych influencerów, twórców wideo czy fotografów. To także podróżnicy, zapaleni gracze czy gadżeciarze.
Zorganizowałam kilka dużych eventów i mniejszych szkoleń czy warsztatów, ale także różnorodne prezentacje produktowe (ostatnio także virtual launch) czy konferencje prasowe.
W pracy dla polskich i międzynarodowych korporacji cenię sobie możliwość przygotowania indywidualnych programów strategii PR, elastycznie dopasowanych planów zadań marketingowych czy kalendarzy eventów.
propozycje, pytania, oferty współpracy
Jeśli masz pytanie lub ofertę współpracy – czekam na wiadomość od Ciebie: